ANGRERETT & REKLAMASJON

 

Varen er transportskadet.

Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev. Ta deretter umiddelbart kontakt med oss på ronja@statement-clothing.no. Ta vare på produktet og emballasjen.

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den gi beskjed til oss på e-post ronja@statement-clothing.no, om at du vil påberope deg reklamasjon. Vi vil deretter gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre og hvilken adresse som skal benyttes for retur.

Reglene om reklamasjon finnes i forbrukerkjøpsloven.

Vi vil be om følgende informasjon:

Ditt navn:

Adresse:

Ordre nummer:

Produktnavn:

Beskrivelse av feilen:

 

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett på alle varer. Denne gjelder fra tidspunktet du mottar varene på. Angreretten forutsetter at varen returneres i samme stand som ved mottakelsen, dvs. i original, uskadet emballasje og at produktet ikke er brukt. Kosmetikk er å anse som hygienevarer, ref.angrettsloven §22 g), og er derfor ikke egnet for retur dersom forseglingen er brutt etter levering.

For å benytte angreretten, ta kontakt med oss på ronja@statement-clothing.no og si fra at du vil benytte angreretten. Du får da en bekreftelse på at vi har mottatt din mail, og du kan returnere sendingen til oss. Etter at pakken er mottatt av oss vil vi refundere deg for kjøpet innen 14 dager. Ønsker du å benytte angreretten betaler du selv porto for retur av varen. Angreretten gjelder kun ved forbrukerkjøp. Les mer om angrerettloven. 

Garanti

Skulle du motta feil vare eller varer med feil, ber vi om at du tar kontakt med oss på ronja@statement-clothing.no slik at vi kan ordne med retur. Vi vil deretter sende deg en ny pakke med korrekte varer fraktfritt.